Dealz rozpoczyna ekspansję w Polsce z ETC Swarzędz

Sieć sklepów Dealz, działających w Wielkiej Brytanii, Irlandii, Francji i Hiszpanii, rozpoczyna ekspansję w Europie Środkowo-Wschodniej. Marka na początku lutego otworzy swój pierwszy lokal w Polsce, który ulokowany zostanie w należącym do Grupy Capital Park
i Akron Group centrum handlowym ETC Swarzędz.

Dealz to koncept sklepów oferujących produkty znanych marek z różnych branż w konkurencyjnych cenach. Grupa Poundland/Dealz działa na rynku od 1990 roku, posiada ponad 900 sklepów w krajach Europy Zachodniej oraz w Wielkiej Brytanii i zatrudnia ponad 18.000 pracowników. Sieć Dealz należy do Grupy PEPKOR Europe, właściciela liderów rynkowych w Europie Środkowo  – Wschodniej: PEPCO oraz Poundland UK /Dealz Europa Zachodnia. W sklepach Dealz można zakupić m.in. produkty przemysłowe, drogeryjne, kosmetyczne, spożywcze (o długim terminie przydatności), a także akcesoria domowe
i dekoracyjne. Polityka marki zakłada oferowanie szerokiego asortymentu, w którym większość produktów ofertowanych będzie za kwotę 5 zł. Dealz w ETC Swarzędz zajmie 527 mkw. powierzchni i będzie pierwszym sklepem tej sieci w Polsce.

– Dealz to nowy  format, zarówno w Polsce, jak i tej części Europy, który doskonale przyjął się już w krajach Europy Zachodniej. Jestem dumny, iż pierwszy polski sklep naszej sieci możemy otworzyć właśnie  w ETC Swarzędz. To miejsce doskonale wpisujące się w nasz projekt. Już
od 9 lutego zaoferujemy klientom możliwość zakupu produktów znanych, dobrych marek
w zawsze korzystnych cenach  –
mówi Marcin Langowski, Dyrektor Zarządzający Dealz CEE.

Sieć była do tej pory obecna głównie w Europie Zachodniej. Sklep w ETC Swarzędz będzie nie tylko pierwszym w Polsce, ale i w tej części Europy Środkowo-Wschodniej, która jest dla Dealz kolejnym rynkiem do rozwoju.

– W 2018 roku  zamierzamy otworzyć 20 sklepów w Polsce, aby  w przeciągu najbliższych 3 lat operować już przynajmniej 200 lokalizacjami. Wstępnie zakładamy otwarcie minimum 1000 sklepów w Europie Środkowo – Wschodniej  w okresie 6 lat. To ambitny plan, przetarty jednak przez naszą „siostrzaną” firmę Pepco, która posiada w Polsce już ponad 1300 sklepów, planując otwarcie kolejnych 300 w 2018 r.  – dodaje M. Langowski.

– Czujemy dużą satysfakcję, że to właśnie w naszym centrum handlowym sieć Dealz rozpocznie swoją ekspansję na polskim rynku – mówi Marcin Juszczyk, członek zarządu Grupy Capital Park, inwestora obiektu. – Swarzędz i jego ościenne gminy to teren o wysokim potencjale nabywczym, a samo ETC funkcjonując przez ponad 20 lat na lokalnym rynku handlowym zyskało lojalną i dużą grupę stałych klientów. Po zakończeniu trwającej ponad rok modernizacji i oddaniu do użytku obiektu w zupełnie nowym standardzie, obserwujemy pozytywne, wzrostowe tendencje jego odwiedzalności. Mamy nadzieję, że wszystkie te czynniki spowodują, że sieć Dealz będzie się w ramach naszego centrum dynamicznie rozwijać,
a odniesione sukcesy zachęcą właścicieli marki do poszukiwania kolejnych miejsc i rynków do ekspansji –
podsumowuje Juszczyk.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

%d bloggers like this: