Nowy harmonogram odbioru odpadów dla miasta i gminy Swarzędz
Od 1 stycznia 2022 Swarzędz nastąpiły zmiany i teraz to miasto przejęło gospodarkę odpadami – jest też nowy harmonogram odbioru odpadów.
Wszystko jest konsekwencją tego, że członkowie Związku Międzygminnego „Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej” postanowili z niego zrezygnować. Obecnie to każda z gmin zarządza gospodarką odpadami we własnym zakresie. Odbiór śmieci będzie na razie realizowany przez dotychczasową firmę – FBSerwis. W związku ze zmianami, od 1 stycznia 2022 roku funkcjonuje nowy harmonogram odbioru odpadów.
W jakie dni będą odbierać śmieci? Kliknij i sprawdź harmonogram dla Twojego adresu.
Płatności za wywóz śmieci, w wysokości zgodnej z deklaracją złożoną do końca 2021 roku, trzeba dokonać do 15 dnia każdego miesiąca. Każdy, kto złożył deklarację, do tego dnia powinien otrzymać, drogą pocztową, indywidualny numer konta. Jeśli, z różnych względów, list z Urzędu do nas nie dotrze, pracownicy proszą o kontakt w celu przekazania właściwego numeru rachunku.
Aktualności z gminy Swarzędz i okolic znajdziecie TUTAJ.