Netto w Swarzędzu otwiera się w piątek 12 listopada – mają być promocje

Już w piątek, 12 listopada, w Swarzędzu otwiera się nowy punkt handlowy – mieszkańcy będą mieli wreszcie możliwość skorzystania z niezwykle zróżnicowanej oferty Netto i zrobienia zakupów w sklepie Netto 3.0 – wszystko dzięki otwarciu pierwszej placówki sieci w mieście. Na mieszkańców czekają promocje sięgające nawet 50 proc., zabawy i atrakcje dla całej rodziny, a także specjalne kupony na kolejne zakupy. Pierwsza placówka sieci w Swarzędzu zlokalizowana przy ul. Cieszkowskiego 39 zaprasza w piątek od 8 rano. Atrakcje i promocje potrwają do soboty, 13 listopada.

Sieć Netto kontynuuje dynamiczny rozwój, otwierając co tydzień kolejne sklepy w całej Polsce. Inauguracje odbywają się zwykle w czwartki. Jednak w tym tygodniu – ze względu na przypadające 11 listopada święto – placówka Netto w Swarzędzu wyjątkowo otwiera się w piątek, 12 listopada.

Niezmiennie z okazji otwarcia sieć przygotowała dla swoich nowych klientów specjalną ofertę promocyjną, która obowiązywać będzie w dniach 12–13 listopada. To jednak nie wszystko! Na sobotę, 13 listopada przewidziane zostały liczne atrakcje. Tego dnia klienci będą mieli okazję zagrać w koło fortuny z nagrodami, a najmłodsi wezmą udział w konkursach i atrakcjach, w tym wspólnym rysowaniu za nagrody. Przez cały dzień zabawie towarzyszyła będzie muzyka.

Nowy sklep w Swarzędzu zajmie miejsce dawnego sklepu Tesco w ramach przejęcia przez Salling Group (właściciela sieci Netto) polskiej części biznesu Tesco. Powierzchnia sklepu, który funkcjonować będzie we flagowym formacie sieci – Netto 3.0 – wynosi ok. 2000 m2 i pomieści nie tylko produkty spożywcze, ale także artykuły z tzw. linii non-food, czyli sprzęty i wyposażenie domowe, AGD, a nawet meble.

W ofercie przygotowanej z okazji otwarcia sklepu uwagę przyciągną prawdziwe hity cenowe: kawa mielona Prima Finezja (5,99 PLN za 250 g), ćwiartka z kurczaka w cenie 2,99 PLN za 1 kg czy mięsa z linii własnej Netto „Sztuka mięsa” – mięso mielone wieprzowe z szynki (4,99 PLN za 500 g) i polędwiczka wieprzowa (15,99 PLN za 1 kg). Interesującą pozycją będą także warzywa i owoce, których Netto ma w stałej ofercie łącznie aż 150 rodzajów. W weekend otwarcia w promocyjnej cenie dostępne będą m.in. banany (2,22 PLN za 1 kg), winogrona ciemne bezpestkowe (4,99 PLN za 500 g), papryka czerwona (4,99 za 1 kg) czy pieczarki (3,49 PLN za 500 g). W ofercie specjalnej znajdują się także słodkości, jak np. czekolady Netto Premieur z pysznymi dodatkami, m.in. kandyzowaną skórką pomarańczową, malinami lub kawałkami karmelu i solą morską (3,99 PLN za tabliczkę 100 g). Promocyjna oferta Netto obejmuje także liczne produkty z tzw. „Półki Zdrowia” czyli artykuły spożywcze m.in. bez cukru, bez glutenu, bez laktozy i wege.

Rodzice na pewno zainteresują się marką własną Netto „Hello Sensitive”. Te antyalergiczne produkty dla najmłodszych wyróżniają się brakiem zapachu i barwników. Ich ceny będą w dniach 12–13 listopada niższe o co najmniej 28 proc. W ramach tej oferty kupujący znajdą np. pieluszki Newborn (6,99 PLN za opakowanie 28 szt.), pieluszki Mini (8,99 PLN za 38 szt.), Midi (15,49 PLN za 56 szt.) i Maxi (16,99 PLN za 50 szt.) czy chusteczki nawilżane (4,99 PLN za 100 sztuk).

Z kolei przygotowana z okazji otwarcia nowej placówki oferta wyposażenia domowego i sprzętów AGD przewiduje przeceny nawet do kilkudziesięciu procent. Niekwestionowanym hitem będzie parownica do ubrań (79 PLN za 1 szt.). Z zainteresowaniem spotka się zapewne także pościel (poduszki: 50×60 cm – 25 PLN za 1 szt., 70×80 cm – 35 PLN za 1 szt. i kołdry: 160×200 cm – 40 PLN za 1 szt., 220×200 cm – 50 PLN za 1 szt.).

Nie zabraknie także sprzętów kuchennych i elektroniki. Wśród nich warto zwrócić uwagę na gofrownicę (90 PLN za 1 szt.), toster (49 PLN za 1 szt.), grill kontaktowy (129 PLN za 1 szt.), dzbanek filtrujący z trzema wkładami w komplecie (25 PLN za 1 szt.) i słuchawki douszne z Bluetooth (14 PLN za komplet).

Promocje obowiązują od 12 do 13 listopada.

Jednocześnie każdy, kto w dniach 12–17 listopada zrobi w nowym sklepie Netto zakupy za min. 60 PLN, otrzyma kupon obniżający kolejne zakupy o 10 PLN do zrealizowania w tym sklepie w dniach 18–24 listopada, gdy wartość koszyka wyniesie minimum 60 PLN.

Cechą charakterystyczną każdego Netto jest bogaty asortyment produktów (łącznie 3000 w stałej ofercie, w tym 1000 produktów marek własnych) w atrakcyjnych cenach.

Zgodnie z przesłaniem Netto – „Prawdopodobnie najtańszy dyskont w Polsce” – eksperci sieci sprawdzają co tydzień ceny ponad 500 produktów dostępnych na rynku, by móc udzielić kupującym dyskontowej gwarancji ceny. Dodatkowo w każdym tygodniu przygotowywane są specjalne promocje obejmujące zarówno produkty spożywcze jak i te non-food. W efekcie kupujący mają pewność niskich cen, mnożąc oszczędności podczas codziennych zakupów.

Sklepy Netto 3.0 słyną z szerokiego asortymentu „Z Zieleniaka Netto”, czyli wyboru świeżych owoców i warzyw (ponad 150 rodzajów). Netto stale rozwija także swoją „Półkę Zdrowia”, na której klienci znajdą produkty bezglutenowe, bezlaktozowe, bezcukrowe, a także produkty z certyfikatem BIO. Sieć nie zapomina o osobach wybierających wygodne i szybkie rozwiązania – z myślą o nich powstała strefa TO GO, w której znaleźć można szeroką gamę gotowych dań. Klienci znajdą w Netto także idealne na śniadanie odpiekane na miejscu ciepłe, chrupiące pieczywo. Z kolei asortyment non-food zmienia się cyklicznie, co tydzień dostarczając nowe pomysły i inspiracje.

Placówki Netto 3.0 wyróżniają się także aranżacją i wystrojem wnętrz czerpiącym z nawiązującego do natury popularnego stylu skandynawskiego. Klienci będą mogli zatem zrobić zakupy w przyjaznej, spokojnej atmosferze, którą zagwarantują m.in. szerokie alejki i neutralne oświetlenie, a także dobrze widoczne, a jednocześnie stonowane oznaczenia promocji.

Do 24 grudnia w sklepach Netto odbywa się także specjalna akcja lojalnościowa „Kocha, zbiera, gotuje”. W jej ramach można zdobyć wyjątkowe naczynia kuchenne z kamionki niemieckiej marki Fissler. Za każde 25 PLN wydane podczas jednorazowych zakupów w Netto klienci otrzymują jeden specjalny znaczek. Po uzbieraniu 10 znaczków kupujący mogą nabyć wybrane naczynia za pół ceny.

W związku z pandemią Covid-19 wszystkie sklepy Netto funkcjonują zgodnie z wszelkimi obostrzeniami i zasadami bezpieczeństwa. Placówki wyposażone są w środki ochronne zabezpieczające zarówno klientów, jak i pracowników.

Nowy sklep Netto w Swarzędzu zlokalizowany jest przy ul. Cieszkowskiego 39 i będzie czynny od poniedziałku do soboty w godzinach 6–22 i w niedziele w godzinach 8–20.

Więcej aktualności ze Swarzędza i okolic znajdziecie TUTAJ.

Netto w Swarzędzu otwiera się
Netto w Swarzędzu otwiera się w piątek, 12 listopada 2021 r.

Adam Choryński

Redaktor naczelny i wydawca Informatora Swarzędzkiego i portalu swarzedz24.pl, swarzędzanin od urodzenia

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *