ETC Swarzędz już otwarte

Centrum handlowe ETC Swarzędz, po trwającej ponad 14 miesiącach modernizacji,
7 października zostało otwarte dla klientów. Inwestorami projektu są Grupa Capital Park oraz austriacka firma Akron Group, a generalnym wykonawcą firma DORACO. Koszty przebudowy obiektu wyniosły blisko 15 milionów euro.

Modernizacja trwała od lipca ubiegłego roku. Głównym celem prac w ETC Swarzędz było połączenie trzech funkcjonujących uprzednio odrębnie hal i usprawnienie układu komunikacyjnego wewnątrz centrum. W wyniku zmian powstał jeden, przestronny budynek
z ułatwiającymi poruszanie się szerokimi pasażami i zupełnie nową elewacją. W obiekcie pojawiły się powierzchnie wspólne, a także food court, miejsca odpoczynku dla klientów,
a w niedalekiej przyszłości do dyspozycji najmłodszych klientów będzie także strefa dziecięca. Centrum zostało przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych oraz rodzin z dziećmi. Powiększony został również parking, na którym znajdzie się ok. 1000 miejsc postojowych
i stojaki rowerowe. Powierzchnia ETC Swarzędz po modernizacji wynosi 20 tys. mkw.
7 października centrum zostało oddane do dyspozycji klientów, co zwieńczyło główny etap prac modernizacyjnych, jednak ich część będzie kontynuowana jeszcze przez kolejne miesiące.

ETC Swarzędz to jedno z najstarszych centrów handlowych w Wielkopolsce. Otwarte
w połowie lat 90., przez ponad 20 lat funkcjonowania zyskało grupę lojalnych klientów oraz dużą rozpoznawalność i popularność w regionie. Choć miało ugruntowaną pozycję na lokalnym rynku, jego pierwotna formuła wyczerpała się. Duża część najemców nie funkcjonowała prawidłowo, dodatkowo układ komunikacyjny nie sprzyjał komfortowi zakupów. Biorąc pod uwagę siłę nabywczą mieszkańców Swarzędza i jego najbliższych okolic, a także wsłuchując się w głosy i potrzeby naszych klientów, zdecydowaliśmy się na gruntowną rewitalizację projektu i dostosowanie go do aktualnych standardów rynkowych oraz architektonicznych. Wierzymy, że obiekt, który oddaliśmy do użytku, spełnia dynamicznie zmieniające się oczekiwania współczesnych konsumentów, ale także najemców –
mówi Stefan Ausch, Dyrektor Zarządzający Akron Group.

W ETC Swarzędz od 7 października swoją działalność prowadzą znane sieciowe marki, m.in.: Intermarché, Diverse, KiK, Martes Sport, Deichmann, Swiss, CCC, Rossmann, Drogeria Natura, Empik, Top Secret, Yes, Smyk, 5-10-15, RTV Euro AGD, jak również lokalni najemcy: Mine Wine, Kids OK, Prestige Obuwie, Biuro Podróży Jamajka oraz kwiaciarnia Florist. Klienci będą mogli ponadto korzystać z oferty usługowej, w skład której wejdą m.in. restauracja Marhaba, szewc, pralnia, salony telefonii komórkowych i sieci kablowych czy punkt dorabiania kluczy. Niezmiennie otwarty będzie klub fitness 2 Be Active oraz klub dziecięcy Kulkids.

– Siłą ETC Swarzędz jest kompleksowa oferta, umożliwiająca zrobienie wygodnych zakupów
w spokojnej, sąsiedzkiej atmosferze, bez konieczności wyjazdu do Poznania. Cieszymy się, że poza znanymi, sieciowymi markami są u nas również przedstawiciele lokalnych przedsiębiorców. Mamy nadzieję, że nasz obiekt stanie się nie tylko centrum zakupowym, ale także tętniącym życiem miejscem spotkań, relaksu i wspólnego spędzania czasu –
dodaje Marcin Juszczyk, członek zarządu Grupy Capital Park, inwestora obiektu.

W następnych miesiącach będą pojawiać się kolejne salony, należące m.in. do marek PEPCO, Reserved, Medicine, Vistula/Wólczanka, Vision Express, Maxi Zoo, a także restauracja Don Lucci, kantor czy Apteka Heureka. Trwają zaawansowane rozmowy z kolejnymi markami, które są zainteresowane wynajmem lokalu w rozbudowanym ETC Swarzędz. Komercjalizację obiektu prowadzi firma BOIG.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *