Nowy harmonogram odbioru odpadów dla Swarzędza od 1.01.2025
WPO ALBA poinformowało, że od 1 stycznia 2025 roku w życie wchodzi nowy harmonogram odbioru odpadów dla gminy Swarzędz.
Zmieniony harmonogram odbirowu odpadów będzie ważny od 1 stycznia 2025 r. do 30 czerwca 2027 r.
Nowy harmonogram odbioru odpadów dla gminy Swarzędz można znaleźć pod poniższym linkiem:
Harmonogram odbioru odpadów dla Swarzędza 2025 – 2027
Wrocławskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania ALBA S.A. zauważa, że na zabudowie jednorodzinnej oraz na nieruchomościach niezamieszkanych odbiór papieru, tworzyw sztucznych i szkła odbywać się będzie w ten sam dzień.
Ponadtno, należy pamiętać, że odbiór odpadów odbywa się z worków lub tylko i wyłącznie z oznakowanych pojemników, dlatego jeśli wyposażają się Państwo w pojemniki na papier/tworzywa sztuczne/szkło/bio należy ten fakt zgłosić w Urzędzie Miasta i Gminy Swarzędz ul. Św. Marcina 1.
Warto przypomnieć, że 14 listopada 2024 podpisana została umowa, w związku z którą odbiór odpadów komunalnych z terenu miasta i gminy Swarzędz będzie w dalszym ciągu zadaniem Wrocławskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania ALBA S.A.
Umowa została zawarta na okres od stycznia 2025 roku do czerwca 2027 roku. Dotyczy ona „odbioru i transportu niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych oraz odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych zbieranych w sposób selektywny (bioodpady, papier, metale i tworzywa sztuczne, szkło, odpady wystawkowe, przeterminowane leki) z nieruchomości położonych na terenie Miasta i Gminy Swarzędz„.
Wrocławskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania ALBA S.A. realizuje odbiór odpadów na terenie gminy Swarzędz od połowy 2022 roku. Urząd Miasta i Gminy w Swarzędzu podkreślał, że w związku z nową umową opłata za gospodarowanie odpadami pozostaje na tym samym poziomie.
Aktualności ze Swarzędza i okolic znajdziecie TUTAJ.