Łatwiej załatwisz sprawę w urzędzie

11 sierpnia 2017 r., Wydział Ochrony Środowiska Urzędu Miasta i Gminy w Swarzędzu przeniesiony został z ratusza do nowej siedziby w budynku przy ul. Poznańskiej 25 w Swarzędzu.

 

W budynku przy ul. Poznańskiej pracują teraz 3 wydziały Urzędu Miasta i Gminy:

– Urząd Stanu Cywilnego,

– Wydział Spraw Obywatelskich

– Wydział Ochrony Środowiska

W budynku przy ul. Poznańskiej 25 w Wydziale Spraw uruchomiony został Obywatelskich system rezerwacji wizyt. Jego zaletą jest możliwość uruchomienia wizyty, krótki czas oczekiwania na załatwienie spraw związanych z dowodami osobistymi, w tym: złożenie wniosku, zgłoszenia utraty lub zniszczenia dowodu osobistego oraz ewidencją ludności obejmującą: zameldowania, wymeldowania, zaświadczenia, udostępnianie danych i PESEL.

Termin wizyty w Wydziale Spraw Obywatelskich można zarezerwować przez internet. Abu to zrobić należy wejść w menu głównym w zakładkę Urząd, a następnie wybrać zarezerwuj wizytę w urzędzie.

Po wybraniu rodzaju kolejki: w sprawie dowodów osobistych lub ewidencji ludności, na kolejnych planszach wybieramy datę i czas wizyty, potwierdzamy zapoznanie się z regulaminem systemu rezerwacji.

Oczywiście rejestracja nie musi być przeprowadzona przy pomocy internetu. Po  przybyciu do urzędu rejestrujemy się w kolejkomacie i czekamy na wezwanie do określonego stanowiska.

Mamy nadzieję, że w przyszłości możliwość rejestracji przez internet będzie bardziej wyeksponowana na stronie miasta.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *