Jeszcze więcej mody w ETC
Na niecałe trzy tygodnie przed otwarciem po modernizacji jednego z najstarszych centrów handlowych w Wielkopolsce – ETC Swarzędz – powierzchnię w obiekcie wynajęły kolejne znane, polskie marki modowe: Medicine, Vistula i Wólczanka. Prace na terenie ETC powoli dobiegają końca, a obiekt po modernizacji zostanie udostępniony klientom już 7 października b.r.
Medicine zajmie lokal o powierzchni ponad 260 mkw. Kolekcje tej polskiej marki dedykowane są osobom lubiącym połączenie codziennego stylu z najnowszymi trendami. W salonie sieci Vistula (ok. 115 mkw.) znajdzie się miejsce także dla marki Lambert, która oferuje bogaty asortyment koszul oraz akcesoriów dla kobiet i mężczyzn. Salon Wólczanka zajmie powierzchnię ok. 35 mkw., na której znajdzie się pełna oferta marki.
Modernizacja obiektu trwa od lipca ubiegłego roku. Jej celem jest stworzenie w Swarzędzu nowoczesnego centrum handlowego, które stanie się jednocześnie tętniącym życiem miejscem spotkań i odpoczynku oraz dostosowanie budynku do najnowszych trendów architektonicznych. Obecnie trwa aranżacja wnętrz oraz lokali należących do najemców wewnątrz obiektu. Prace modernizacyjne zakończone zostaną 7 października, kiedy to ETC Swarzędz zostanie udostępnione klientom. Tego dnia również swoją działalność zakończy miasteczka kontenerowe, w którym najemcy funkcjonowali w trakcie przebudowy.
– Z chwilą oddania centrum po modernizacji komfort zakupów znacząco się poprawi. Nasi klienci już 7 października będą mogli na własne oczy zobaczyć zmiany, które dokonały się na terenie centrum. Zamiast trzech oddzielnych budynków pojawił się jeden, nowocześnie urządzony, z ciekawą fasadą, z niezwykle przestronnymi korytarzami i udogodnieniami dla rodzin oraz osób niepełnosprawnych. Dzięki rozbudowanemu parkingowi zmieści się na nim niemal 30 proc. więcej pojazdów. Oferta marek została dobrana w taki sposób, by zaspokoić wszystkie najważniejsze potrzeby naszych klientów i by mogli oni wszystkie najważniejsze zakupy zrobić tu, na miejscu, bez konieczności wyjeżdżania do Poznania – mówi Marcin Juszczyk, członek zarządu Grupy Capital Park. – Na otwarcie po modernizacji przygotowaliśmy ciekawe atrakcje, ale nie zakończą się one jedynie na jednym weekendzie. W kolejnych tygodniach będziemy oferować klientom kolejne udogodnienia, m.in. strefę dedykowaną dzieciom. Pojawią się także kolejni najemcy, m.in. w listopadzie otworzy się ponad 1600-metrowy salon sieci Reserved oraz lokale w strefie gastronomicznej,
a także znana i lubiana przez wszystkich restauracja Don Lucci w zupełnie nowej odsłonie – dodaje.
W zmodernizowanym ETC Swarzędz na powierzchni 20 tys. mkw. znajdzie się 80 sklepów
i punktów usługowych. Najemcami centrum będą zarówno znane, sieciowe marki, takie jak Intermarché, Diverse, Reserved, Medicine, Vistula/Wólczanka, KiK, Martes Sport, Deichmann, Pepco, Vision Express, Swiss, CCC, Rossmann, Drogeria Natura, Empik, RTV Euro AGD, Maxi Zoo, Top Secret, Yes, Smyk, Apteka Heureka, ale też lokalni przedsiębiorcy, których reprezentować będą sklepy Mine Wine, Kids OK, Prestige Obuwie, Biuro Podróży Jamajka oraz kwiaciarnia Florist. Do dyspozycji klientów będzie również rozbudowana oferta usługowa,
w skład której wejdą m.in. szewc, pralnia, salony telefonii komórkowych i sieci kablowych czy punkt dorabiania kluczy i kantor. Klienci będą mogli korzystać także z klubu fitness Be Active oraz sali zabaw dla dzieci Kulkids. Trwają zaawansowane rozmowy z kolejnymi markami, które są zainteresowane wynajmem lokalu w rozbudowanym ETC Swarzędz.
Inwestorami projektu modernizacji są Grupa Capital Park oraz Akron Group, a za realizację odpowiada generalny wykonawca – firma DORACO.