Jeszcze więcej mody i gastronomii w ETC Swarzędz

Do grona najemców ETC Swarzędz, jednego z najstarszych centrów handlowych
w Wielkopolsce, w którym w ubiegłym roku zakończyła się modernizacja, przeprowadzona przez Capital Park i Akron Group, dołączają nowe marki modowe i gastronomiczne. Tylko w ostatnim czasie umowy podpisały sieci Big Star i Quiosque, a swoje lokale otworzyły także Tatuum oraz restauracja Sushi&More.  

Kolejne sieci handlowe zdecydowały się wzbogacić ofertę modową ETC Swarzędz. Jedną z nich jest Big Star – marka o szwajcarskich korzeniach, której tradycja sięga lat 70. XX w. W ETC Swarzędz zajmie ponad 152 mkw. i zaoferuje odzież jeansową ,a  także szeroki wybór obuwia i akcesoriów dla kobiet, mężczyzn i dzieci. Kolejny najemca wzmocni sektor mody damskiej
w centrum. Marka Quiosque oferuje odzież dla kobiet w szerokiej gamie rozmiarów (od 34-48), łączącą wygodę i komfort noszenia z ponadczasowym, eleganckim stylem. W ETC Swarzędz wprowadzi się do lokalu o powierzchni ok. 95 mkw. W ostatnim czasie ofertę centrum w tym segmencie wzmocniła także marka Tatuum, która w maju b.r. otworzyła swój sklep o pow. 86 mkw. Sieć określa swój styl jako klasyczną elegancję, złamaną sportowym luzem, a w tym sezonie zasłynęła głośną kampanią z udziałem piosenkarek Marii Sadowskiej i Julii Pietruchy.

W ETC Swarzędz pojawia się też coraz więcej najemców gastronomicznych. Pod koniec maja swoją działalność rozpoczęła restauracja Sushi&More, która zlokalizowana jest w strefie food court. Restauracja specjalizuje się nie tylko w sushi, ale oferuje również bogaty wybór dań kuchni japońskiej, a także ashimi – zdrowy fast food, łączący  sushi i burrito. Minimalistyczny i elegancki design lokalu sprzyja posiłkom w kameralnej, spokojnej atmosferze.

– Konsekwentnie realizujemy naszą strategię i poszerzamy nie tylko ofertę handlową, ale także gastronomiczną – chcemy, by ETC Swarzędz nie było dla klientów tylko miejscem zakupów, ale przede wszystkim relaksu i spędzania wolnego czasu z rodziną czy przyjaciółmi. Jak wynika z badań, które przeprowadziliśmy we współpracy z agencją Meritum, to właśnie rozwój tego segmentu usług jest przez naszych klientów najbardziej oczekiwany. Oprócz sukcesywnego pozyskiwania nowych najemców, staramy się także stworzyć w ETC przyjazną atmosferę, sprzyjającą rozrywce i wypoczynkowi. Organizujemy szereg wydarzeń, umożliwiających odwiedzającym nas ciekawe spędzenie czasu – tylko w ostatnim czasie w ETC gościło kino samochodowe, turniej taneczny, koncert popularnego zespołu oraz dzień dla rodziny, z mnóstwem gier i zabaw dla osób we wszystkich grupach wiekowych. Już niebawem poinformujemy o kolejnych nowościach i wydarzeniach, które czekają na naszych klientów – mówi Michał Najgrodzki, dyrektor działu zarządzania nieruchomościami Grupy Capital Park.  

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.