Zakład Gospodarki Komunalnej udostępnił Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta
Od 4 maja 2020 r. dla ułatwienia kontaktu z klientem Zakład Gospodarki Komunalnej udostępnił Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (e-BOK).
Moduł e-BOK dostępny jest dla zarejestrowanych użytkowników. Ułatwia prowadzenie spraw formalnych – wspiera ścieżkę formalną od wniosku o przyłącze wodno- kanalizacyjne, warunki techniczne, zgłaszanie gotowości odbioru, zawarcie umowy czy późniejsze jej modyfikacje.
Z poziomu e-BOK klient może też podawać stan liczników, odbierać faktury, kontrolować saldo, realizować płatności czy też śledzić historię zużycia.
Do eBOK można zarejestrować się na stronie: https://ebok.wodkan.pl/Swarzedz lub http://www.zgk.swarzedz.pl
Loginem jest nr nabywcy znajdujący się na fakturze.
Więcej informacji można uzyskać pod numerem telefonu 61 639-10-23 lub mailowo rozliczenia@zgk.swarzedz.pl
Regulamin korzystania z Elektronicznego Biura Obsługi Klienta dostępny jest tutaj: http://www.zgk.swarzedz.pl/fileadmin/regulaminy/regulamin_uslugi_e-BOK-_23_03_2020.pdf
Więcej aktualności z gminy Swarzędz i okolic – TUTAJ.