Zakład Gospodarki Komunalnej udostępnił Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta

Od 4 maja 2020 r. dla ułatwienia kontaktu z klientem Zakład Gospodarki Komunalnej udostępnił Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (e-BOK).

Moduł e-BOK dostępny jest dla zarejestrowanych użytkowników. Ułatwia prowadzenie spraw formalnych – wspiera ścieżkę formalną od wniosku o przyłącze wodno- kanalizacyjne, warunki techniczne, zgłaszanie gotowości odbioru, zawarcie umowy czy późniejsze jej modyfikacje.

Z poziomu e-BOK klient może też podawać stan liczników, odbierać faktury, kontrolować saldo, realizować płatności czy też śledzić historię zużycia.

Do eBOK można zarejestrować się na stronie: https://ebok.wodkan.pl/Swarzedz lub http://www.zgk.swarzedz.pl

Loginem jest nr nabywcy znajdujący się na fakturze.

Więcej informacji można uzyskać pod numerem telefonu 61 639-10-23 lub mailowo rozliczenia@zgk.swarzedz.pl

Regulamin korzystania z Elektronicznego Biura Obsługi Klienta dostępny jest tutaj: http://www.zgk.swarzedz.pl/fileadmin/regulaminy/regulamin_uslugi_e-BOK-_23_03_2020.pdf

Więcej aktualności z gminy Swarzędz i okolic – TUTAJ.

Adam Choryński

Redaktor naczelny i wydawca Informatora Swarzędzkiego i portalu swarzedz24.pl, swarzędzanin od urodzenia

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *